29 Temmuz 2015 Çarşamba

İlk fotoğraf ilk paylaşım

Merhaba deyip geçmemek lazım :) Herşeyi sığdırabilirsin. Mesela benim için aklımdaki hayalimdeki tüm yapacaklarımın ilk kelimesi oldu.

"Herşey hakkında birşey, birşey hakkında herşey bilmek" (çok sevdiğim birinden duymuştum bu sözü) mantığıyla ilgi alanları oluşturunca bir de paylaşmak istiyor insan. Böylece başlamış oldum blog yazmaya...



Ramazan bayramı tatilinden dün geldik.12 saat süren bir yolculuğumuz vardı ki hatırlamak bile istemiyorum.sonunda eve ulaştık ve hem en yorucu hem de en zevkli kısımı başlamış oldu. Valiz boşaltmak...

Kıyafetler çekmeceye dolaplara makinaya gider,anne evinden gelince mutfağa gidecek bir paket mutlaka çıkar valizden :) en eğlenceli kısmı da eminönünden aldıklarımı tekrar teker teker inceleyip yerleştirmek.
Sıcaklarla boğuşarak işleri bitirdim ve artık hazırlıklarını bitirdiğim blogumda ilk yazımı paylaşayım dedim.
İlk paylaşımı da ilk fotoğraf denemelerimle olsun istedim.
İşte ilk fotoğraf karelerim





















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder