3 Ağustos 2015 Pazartesi

mini mini pembe fil

etamin-elisi-cross sticth-etamin pano-DIYEtamin yapmaya ortaokulda başlamıştım bir masa örtüsü işlemiştim o zaman.Zor değildi ancak biraz uzun sürmüştü.İlk işlememin de böyle uzun olması etaminden biraz uzaklaştırdı beni sanırım.
(birde annem hep etamin derdi ben de öyle öğrendim ama kaneviçe yada çarpı işi demek gerek :) neyse)

Ama cumartesi günü dur dedim ben bi etamin yapayım ama küçük bi iş olsun istedim biraz araştırınca da bu minik fili burda buldum.sayfada etamin yapılışı da çok güzel anlatılmış

Hatta biraz daha araştırınca istediğiniz resimleri etamin şablonuna dönüştürebileceğiniz bi site bile buldum.resmi yükleyip şablonunuzu alıyorsun eline ohh mis :)

Bu aralar favorim etamin kutucuk sayıp kareli deftere çarpılar atıyorum sürekli.Dolayısıyla fotoğrafını çekip minikarede paylaşacak güzellikler çıkıyor ortaya.İşte minik filimin fotoğrafları :)








2 yorum: