7 Ekim 2015 Çarşamba

Kağıttan Bir Kitap

Bana kağıt versinler keseyim yapıştırayım.nasıl mutlu oluyorum.Herşeyi de unutuyorum.Evet evet ben kağıdı kalemleri makasları yapışıtırıcıları seviyorum.sevenleri de seviyorum hatta :)

Cafenohutun instagramında görmüştüm  bu kitabı ne güzel bir ismi var '' kağıttan ''
 hemen o gece sipariş verdim.Hatta kitaba ulaşmam bile onu ne kadar çok istediğimi gösteriyo..Eşim bile bu kadar çok mu istemiştin ne şanslısın dedi :D

Pek çok yerde kargolarla ilgili sıkıntı yaşanır ama burada birazcık daha fazla yaşadık biz.Çeyizleri İstanbuldan İskenderuna taşımak zorunda olunca tüm kargo şirketleriyle de çalıştık , muhattap olduk.bırakın hafta sonu hafta içi bile belirtilen günde pek gelmemiştir.

Ben kitabımı sipariş verdiğimde perşembe gece 12 falandı.cuma günü gelmesini beklemiyodum.Tüm hevesimi pazartesine ayırmıştım ama cumartesi günü  internetten kontrol edince dağıtımda olduğunu gördüm ve hemen sarıldım telefona.kargo şubelerine  ulaşabilmek ne mümkün ama farklı bi şubeye ulaşıp öğlen 12 ye kadar getirebileceklerini öğrendim.

12 ye kadar bekledim saat 1 oldu 2 oldu ve gelmeyeceklerini kabullenip 2.30 gibi çıktım dışarı. Hemen kapımızın önüne kargo aracının park etmeye çalıştığını gördüm, hemen sordum ve evet gelen benim kitabımdı. Koşa koşa gelmiş bana :) fazla mesai yaptıkları için de teşekkür edip kitabımı hemen attım çantaya.

Bu arada kitabın yazarının da çok güzel bir blogu var.Mutlaka bir bakın derim.Buyrun tık tıık


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder